Zamknij

pomocnik

Nr oferty: StPr/25/1041Dodane przez: FULLEXPRESSION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 58-300 Wałbrzych 130, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
: Obowiązki: Wykonywanie prac wykończeniowych (malowanie, szpachlowanie, układanie płytek, montaż zabudowy GK). Prace remontowe (renowacje łazienek, kuchni, salonów). Montaż elementów wyposażenia wnętrz (drzwi, okna, armatura sanitarna). Prace ogólnobudowlane (murowanie, tynkowanie, ocieplanie budynków). Prace instalacyjne (elektryczne i hydrauliczne). Prace związane z glazurnictwem i białym montażem. Montaż i demontaż konstrukcji i elementów budowlanych. Prace porządkowe i organizacja miejsca pracy. Obsługa elektronarzędzi i narzędzi ręcznych. Prace pomocnicze i wsparcie dla głównego wykonawcy. Wymagania: Prawo jazdy kat. B. Lub gotowość do uzyskania uprawnień Zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań. Brak nałogów (alkohol, narkotyki). Zdolności manualne i
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia: 30.09.2025
: od 6 000 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: FULLEXPRESSION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ul. Wrocławska 130, 58-306 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 535464658
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- Prowadzenie dokumentacji i ewidencji związanej z prowadzeniem i użytkowaniem pojazdu służbowego. - Utrzymywanie pojazdu w należytej czystości i sprawności technicznej. - Prowadzenie książki kontroli pojazdu. - Bezwzględne przestrzeganie przepisów ruchu drogowego. - Eksploatowanie pojazdów zgodnie z instrukcją obsługi wytwórcy. - Przewóz osób, towarów i dokumentów na terenie województwa dolnośląskiego. Praca od 07:30 do 11:30.
StPr/25/1060
data rozpoczęcia pracy od 29.09.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

- Samodzielne sporządzanie list płac. - Samodzielne sprządzanie dokumentów rozliczeniowych z ZUS w programie PŁATNIK. - Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON. - Rozliczanie czasu pracy. - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. - Obsługa pism oraz zaświadczeń dla pracowników i urzędów. Praca od godz. 07:00 do godz. 15:00. Ofertę zawierającą list motywacyjny i Cv przesyłać należy na adres e-mail: [email protected] dopiskiem "Rekrutacja".
StPr/25/1055
data rozpoczęcia pracy od 03.09.2025
wynagrodzenie od od 6 600 PLN

Ogólny zakres obowiązków na złożonym stanowisku pracy
StPr/25/1057
data rozpoczęcia pracy od 03.09.2025
wynagrodzenie od od 4 908 PLN

Szczegóły na stronie www.atlanty.pl /Biuletyn Informacji Publicznej/ Aktualna rekrutacja
StPr/25/1058
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

- Bieżące księgowanie w okresach miesięcznych wyciągów bankowych oraz faktur kosztowych (zakupu i usług). - Biężące uzgadnianie w księgach rachunkowych kont analitycznych i syntetycznych oraz zamykanie i uzgadnianie rejestrów w okresach miesięcznych dla celów sprawozdawczości oraz celów podatku VAT. - Przestrzeganie terminów realizacji i płatności faktur przelewowych. - Prowadzenie kasy głównej - bieżące księgowanie wpłat i wypłat na raportach kasy, dowodów KP I KW, wykorzystania czeków i stanu gotówki w kasie. - Rozliczanie delegacji sluzbowych. - Prowadzenie środków trwałych w formie ksiąg inwentarzowych. - Bieżące ksiegowanie stanu zwiększeń i zmniejszeń oraz ich uzgadnianie z księgami rachunkowymi. - Prowadzenie ewidencji pozabilansowej drobnego wyposażenia, środków inscenizacji oraz zbiorów bibliotecznych (materiałów nutowych i książek). - Sporządzanie rejestru dowodów różnych (z pominięciem wynagrodzeń). - Prowadzenie ewidencji księgowej, w tym: bieżące księgowanie w księgach rachunkowych na kontach analitycznych i syntetycznych oraz ich zamykanie i uzgadnianie w okresach misięcznych dla celów sprawozdawczości. - Bieżąca kontrola prawidłowości i przebiegu opearcji księgowych oraz w razie stwierdzenia nieprawidłowości sporządzanie stosownych korekt. - Przygotowywanie danych z poszczególnych działów niezbędnych do planowania. - Przygotowywanie i wysyłanie przelewów w systemie elektronicznym . - Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. - Archiwizowanie i przechowywanie właściwie zabezpieczonych dokumentów w ramach zajmowanego stanowiska oraz przekazywanie ich do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Wykonywanie innych czynności wynikających z polecen służbowych przełożonych. - Analizowanie na bieżąco przepisów prawnych i stosowanie na swoim stanowisku pracy. Praca od 07:00 do 15:00. Podstawowy system czasu pracy
StPr/25/1059
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Ogólny zakres obowiązków na złożonym stanowisku pracy
StPr/25/1056
data rozpoczęcia pracy od 03.09.2025
wynagrodzenie od od 3 690 PLN

Obowiązki: Utrzymanie porządku na placu wokół firmy, Wymagania: Sumienność i dokładność, Umiejętność organizacji pracy własnej, Dobra kondycja fizyczna, Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
StPr/25/0976
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN /godz.

PROWADZENIE GRUPOWEGO I INDYWIDUALNEGO WSPARCIA TERAPEUTYCZNEGO I EMOCJONALNEGO, WSPÓŁUDZIAŁ W REALIZACJI ZAJĘĆ MUZYCZNO-RUCHOWYCH, ORGANIZOWANIE IMPREZ KULTURALNYCH, PROWADZENIE ZAJĘĆ TERAPEUTYCZNYCH STYMULUJĄCYCH FUNKCJE POZNAWCZE I PSYCHOMOTORYCZNE MIESZKAŃCÓW
StPr/25/1047
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

Diagnoza możliwości, deficytów i trudności w funkcjonowaniu poznawczym, emocjonalnym, społecznym mieszkańców DPS, współpraca z personelem DPS w zakresie opracowywania i realizacji indywidualnych planów wsparcia, prowadzenie poradnictwa indywidualnej terapii psychologicznej dla mieszkańców DPS, pobudzanie mieszkańców do aktywności, motywowanie do zaangażowania w procesach rehabilitacji, pomoc w kryzysie, prowadzenie dokumentacji realizowanych porad i konsultacji zgodnie z przepisami prawa.
StPr/25/1044
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 1 500 PLN

Organizowanie i nadzór nad prawidłowym prowadzeniem rachunkowości dla kilku spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunowości i MSR. Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej sprawozdawczości wewnetrznej i zewnetrznej, w tym rocznego sprawozdania finansowego w formie skondensowanej zgodnie z MSSF. Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i rachunkowych oraz ich wprowadzanie. Optymalizacja procesów ksiegowych i wdrażanie uprawnień. Zarządzanie i rozwój zespołu księgowego.
StPr/25/1045
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 15 000 PLN