Zamknij

Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej

Nr oferty: StPr/25/1046Dodane przez: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Jana Kilińskiego 1, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
: 1. Organizowanie opieki w przydzielonych rodzinach zastępczych poprzez: a. dokonywanie analiz i oceny zjawisk społecznych, b. udzielenie informacji, wskazówek i pomocy, c. udzielanie pomocy w uzyskaniu poradnictwa, d. współpraca i współdziałanie ze specjalistami. 2. Podejmowanie działań i prowadzenie postępowania w celu: a. wydawania opinii w sprawie ustanowienia rodziny zastępczej, b. rozpatrzenia wniosków o udzielenie pomocy na częściowe pokrycie kosztów utrzymania dziecka w rodzinie zastępczej, c. dokonywania oceny sytuacji opiekuńczo-wychowawczej dziecka umieszczonego wrodzinie zastępczej. 3. Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej. 4. Przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny lub pracownikiem socjalnym oraz rodziną zastępczą planu pomocy dziecku. 5. Pomoc rodzinom zastępczym w nawiązaniu wzajemnego kontaktu. 6. Zapewnianie rodzinom zastępczym dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej. 7. Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających. 8. Sporządzanie oceny sytuacji dziecka i rodziny zastępczej oraz opinii dotyczącej zasadności dalszego pobytu dziecka w pieczy zastępczej. 9. Przygotowanie do usamodzielnienia oraz udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej. 10. Udział w zespołach ds. okresowej oceny sytuacji dziecka. 11. Podejmowanie niezbędnych działań zmierzających do uregulowania sytuacji dzieci w rodzinach zastępczych. 12. Przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. 13. Przygotowywanie umów cywilno prawnych w zakresie powierzenia dziecka; 14. Przygotowywanie powództwa o zasądzenie świadczeń alimentacyjnych, na rzecz dziecka przebywającego w pieczy zastępczej; 15. Systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie. 16. Przygotowywanie projektów programów dotyczących opieki nad dzieckiem i rodziną. 17. Prowadzenie poradnictwa rodzinom, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia wrozwiązywaniu swoich problemów życiowych. 18. Opracowywanie diagnoz oraz opinii dotyczących dzieci i rodzin. 19. Udział w posiedzeniach Sądu w sprawach dzieci w pieczy zastępczej. 20. Współpraca z Sądami Rejonowymi, Ośrodkami Adopcyjnymi, kuratorami sądowymi, Ośrodkami Pomocy Społecznej oraz organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz dzieci i rodziny. 21. Współtworzenie grup wsparcia. 22. Prowadzenie dokumentacji w programie Pomost. 23. Sporządzanie wymaganych analiz i sprawozdań z powierzonych zadań. 24. Przygotowywanie prowadzonej dokumentacji do archiwizacji. 25. Zastępstwo w czasie nieobecności koordynatora i innych pracowników Działu Pieczy Zastępczej. 26. Wykonywanie innych zadań na polecenie przełożonego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.09.2025
: od 5 350 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Kilińskiego 1, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Monika Mokrzycka
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv+list motywacyjny przesyłac na adres e-mail : [email protected]
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- Prowadzenie dokumentacji i ewidencji związanej z prowadzeniem i użytkowaniem pojazdu służbowego. - Utrzymywanie pojazdu w należytej czystości i sprawności technicznej. - Prowadzenie książki kontroli pojazdu. - Bezwzględne przestrzeganie przepisów ruchu drogowego. - Eksploatowanie pojazdów zgodnie z instrukcją obsługi wytwórcy. - Przewóz osób, towarów i dokumentów na terenie województwa dolnośląskiego. Praca od 07:30 do 11:30.
StPr/25/1060
data rozpoczęcia pracy od 29.09.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

- Samodzielne sporządzanie list płac. - Samodzielne sprządzanie dokumentów rozliczeniowych z ZUS w programie PŁATNIK. - Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON. - Rozliczanie czasu pracy. - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. - Obsługa pism oraz zaświadczeń dla pracowników i urzędów. Praca od godz. 07:00 do godz. 15:00. Ofertę zawierającą list motywacyjny i Cv przesyłać należy na adres e-mail: [email protected] dopiskiem "Rekrutacja".
StPr/25/1055
data rozpoczęcia pracy od 03.09.2025
wynagrodzenie od od 6 600 PLN

Ogólny zakres obowiązków na złożonym stanowisku pracy
StPr/25/1057
data rozpoczęcia pracy od 03.09.2025
wynagrodzenie od od 4 908 PLN

Szczegóły na stronie www.atlanty.pl /Biuletyn Informacji Publicznej/ Aktualna rekrutacja
StPr/25/1058
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

- Bieżące księgowanie w okresach miesięcznych wyciągów bankowych oraz faktur kosztowych (zakupu i usług). - Biężące uzgadnianie w księgach rachunkowych kont analitycznych i syntetycznych oraz zamykanie i uzgadnianie rejestrów w okresach miesięcznych dla celów sprawozdawczości oraz celów podatku VAT. - Przestrzeganie terminów realizacji i płatności faktur przelewowych. - Prowadzenie kasy głównej - bieżące księgowanie wpłat i wypłat na raportach kasy, dowodów KP I KW, wykorzystania czeków i stanu gotówki w kasie. - Rozliczanie delegacji sluzbowych. - Prowadzenie środków trwałych w formie ksiąg inwentarzowych. - Bieżące ksiegowanie stanu zwiększeń i zmniejszeń oraz ich uzgadnianie z księgami rachunkowymi. - Prowadzenie ewidencji pozabilansowej drobnego wyposażenia, środków inscenizacji oraz zbiorów bibliotecznych (materiałów nutowych i książek). - Sporządzanie rejestru dowodów różnych (z pominięciem wynagrodzeń). - Prowadzenie ewidencji księgowej, w tym: bieżące księgowanie w księgach rachunkowych na kontach analitycznych i syntetycznych oraz ich zamykanie i uzgadnianie w okresach misięcznych dla celów sprawozdawczości. - Bieżąca kontrola prawidłowości i przebiegu opearcji księgowych oraz w razie stwierdzenia nieprawidłowości sporządzanie stosownych korekt. - Przygotowywanie danych z poszczególnych działów niezbędnych do planowania. - Przygotowywanie i wysyłanie przelewów w systemie elektronicznym . - Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. - Archiwizowanie i przechowywanie właściwie zabezpieczonych dokumentów w ramach zajmowanego stanowiska oraz przekazywanie ich do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Wykonywanie innych czynności wynikających z polecen służbowych przełożonych. - Analizowanie na bieżąco przepisów prawnych i stosowanie na swoim stanowisku pracy. Praca od 07:00 do 15:00. Podstawowy system czasu pracy
StPr/25/1059
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Ogólny zakres obowiązków na złożonym stanowisku pracy
StPr/25/1056
data rozpoczęcia pracy od 03.09.2025
wynagrodzenie od od 3 690 PLN

Obowiązki: Utrzymanie porządku na placu wokół firmy, Wymagania: Sumienność i dokładność, Umiejętność organizacji pracy własnej, Dobra kondycja fizyczna, Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
StPr/25/0976
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN /godz.

PROWADZENIE GRUPOWEGO I INDYWIDUALNEGO WSPARCIA TERAPEUTYCZNEGO I EMOCJONALNEGO, WSPÓŁUDZIAŁ W REALIZACJI ZAJĘĆ MUZYCZNO-RUCHOWYCH, ORGANIZOWANIE IMPREZ KULTURALNYCH, PROWADZENIE ZAJĘĆ TERAPEUTYCZNYCH STYMULUJĄCYCH FUNKCJE POZNAWCZE I PSYCHOMOTORYCZNE MIESZKAŃCÓW
StPr/25/1047
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

Diagnoza możliwości, deficytów i trudności w funkcjonowaniu poznawczym, emocjonalnym, społecznym mieszkańców DPS, współpraca z personelem DPS w zakresie opracowywania i realizacji indywidualnych planów wsparcia, prowadzenie poradnictwa indywidualnej terapii psychologicznej dla mieszkańców DPS, pobudzanie mieszkańców do aktywności, motywowanie do zaangażowania w procesach rehabilitacji, pomoc w kryzysie, prowadzenie dokumentacji realizowanych porad i konsultacji zgodnie z przepisami prawa.
StPr/25/1044
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 1 500 PLN

Organizowanie i nadzór nad prawidłowym prowadzeniem rachunkowości dla kilku spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunowości i MSR. Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej sprawozdawczości wewnetrznej i zewnetrznej, w tym rocznego sprawozdania finansowego w formie skondensowanej zgodnie z MSSF. Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i rachunkowych oraz ich wprowadzanie. Optymalizacja procesów ksiegowych i wdrażanie uprawnień. Zarządzanie i rozwój zespołu księgowego.
StPr/25/1045
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 15 000 PLN