Zamknij

Młodszy asystent

Nr oferty: StPr/25/1097Dodane przez: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wałbrzychu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Armii Krajowej 35c, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
: Charakterystyka wykonywanej pracy: - prowadzanie czynności kontrolnych zgodnie z upoważnieniem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wałbrzychu (kontrole związane m.in. z: przestrzeganiem warunków zdrowotnych środowiska pracy ze szczególnym uwzględnieniem narażenia na szkodliwe czynniki chemiczne, rakotwórcze i mutagenne; wprowadzaniem do obrotu produktów biobójczych, przestrzeganiem przepisów ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach; zakazem wytwarzania i wprowadzania do obrotu środków zastępczych; legalnym obrotem prekursorami narkotykowymi kategorii 2 i 3 oraz nowymi substancjami psychoaktywnymi; wprowadzaniem do obrotu i udostępnianiem na rynku produktów kosmetycznych), - ustalanie czynników szkodliwych występujących w środowisku pracy, - prowadzenie postępowań administracyjnych dot. bieżącego nadzoru sanitarnego, - prowadzenie postępowań administracyjnych dot. chorób zawodowych, - opracowywanie projektów dokumentacji w prowadzonych sprawach, - udział w pracach sprawozdawczych oraz szkoleniach tematycznych z zakresu merytorycznej działalności oddziału, - współpraca z innymi organami oraz instytucjami - współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
: od 7 690,82 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wałbrzychu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Armii Krajowej 35c, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu tj. rozmowy rekrutacyjnej, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo najpóźniej do dnia 6 października 2025 roku. Informacje n
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Charakterystyka wykonywanej pracy: - prowadzanie czynności kontrolnych zgodnie z upoważnieniem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wałbrzychu (kontrole związane m.in. z: przestrzeganiem warunków zdrowotnych środowiska pracy ze szczególnym uwzględnieniem narażenia na szkodliwe czynniki chemiczne, rakotwórcze i mutagenne; wprowadzaniem do obrotu produktów biobójczych, przestrzeganiem przepisów ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach; zakazem wytwarzania i wprowadzania do obrotu środków zastępczych; legalnym obrotem prekursorami narkotykowymi kategorii 2 i 3 oraz nowymi substancjami psychoaktywnymi; wprowadzaniem do obrotu i udostępnianiem na rynku produktów kosmetycznych), - ustalanie czynników szkodliwych występujących w środowisku pracy, - prowadzenie postępowań administracyjnych dot. bieżącego nadzoru sanitarnego, - prowadzenie postępowań administracyjnych dot. chorób zawodowych, - opracowywanie projektów dokumentacji w prowadzonych sprawach, - udział w pracach sprawozdawczych oraz szkoleniach tematycznych z zakresu merytorycznej działalności oddziału, - współpraca z innymi organami oraz instytucjami - współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi.
StPr/25/1097
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 7 690,82 PLN

Wykonwanie nowych instalacji elektrycznych, pomiarów elektrycznych( ochrona przeciwpożarowa, rezystancja izolacji, pomiary natężenia oświetlenia, itp.), bieżących napraw, przeglądów i remontów w zakresie utrzymania ruchu elektrycznego w celu zapewnienia ciagłości produkcji koksu .
StPr/25/1095
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Obsługa klienta dotycząca zaopatrzenia, rozliczenia i prowadzenia bieżącej obsługi pod wzgledem zaopatrzenia w artykułu BHP
StPr/25/1078
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przewóz osób
StPr/25/1080
data rozpoczęcia pracy od 08.09.2025
wynagrodzenie od od 8 500 PLN

Pielegnacja terenów zieonych, zamiatanie chodników, placów, jezdni, zbieranie odpadówi ich segregowanie, pielęgnacja trawników.
StPr/25/1068
data rozpoczęcia pracy od 04.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- Prowadzenie dokumentacji i ewidencji związanej z prowadzeniem i użytkowaniem pojazdu służbowego. - Utrzymywanie pojazdu w należytej czystości i sprawności technicznej. - Prowadzenie książki kontroli pojazdu. - Bezwzględne przestrzeganie przepisów ruchu drogowego. - Eksploatowanie pojazdów zgodnie z instrukcją obsługi wytwórcy. - Przewóz osób, towarów i dokumentów na terenie województwa dolnośląskiego. Praca od 07:30 do 11:30.
StPr/25/1060
data rozpoczęcia pracy od 29.09.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

- Samodzielne sporządzanie list płac. - Samodzielne sprządzanie dokumentów rozliczeniowych z ZUS w programie PŁATNIK. - Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON. - Rozliczanie czasu pracy. - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. - Obsługa pism oraz zaświadczeń dla pracowników i urzędów. Praca od godz. 07:00 do godz. 15:00. Ofertę zawierającą list motywacyjny i Cv przesyłać należy na adres e-mail: [email protected] dopiskiem "Rekrutacja".
StPr/25/1055
data rozpoczęcia pracy od 03.09.2025
wynagrodzenie od od 6 600 PLN

Ogólny zakres obowiązków na złożonym stanowisku pracy
StPr/25/1057
data rozpoczęcia pracy od 03.09.2025
wynagrodzenie od od 4 908 PLN

Szczegóły na stronie www.atlanty.pl /Biuletyn Informacji Publicznej/ Aktualna rekrutacja
StPr/25/1058
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

- Bieżące księgowanie w okresach miesięcznych wyciągów bankowych oraz faktur kosztowych (zakupu i usług). - Biężące uzgadnianie w księgach rachunkowych kont analitycznych i syntetycznych oraz zamykanie i uzgadnianie rejestrów w okresach miesięcznych dla celów sprawozdawczości oraz celów podatku VAT. - Przestrzeganie terminów realizacji i płatności faktur przelewowych. - Prowadzenie kasy głównej - bieżące księgowanie wpłat i wypłat na raportach kasy, dowodów KP I KW, wykorzystania czeków i stanu gotówki w kasie. - Rozliczanie delegacji sluzbowych. - Prowadzenie środków trwałych w formie ksiąg inwentarzowych. - Bieżące ksiegowanie stanu zwiększeń i zmniejszeń oraz ich uzgadnianie z księgami rachunkowymi. - Prowadzenie ewidencji pozabilansowej drobnego wyposażenia, środków inscenizacji oraz zbiorów bibliotecznych (materiałów nutowych i książek). - Sporządzanie rejestru dowodów różnych (z pominięciem wynagrodzeń). - Prowadzenie ewidencji księgowej, w tym: bieżące księgowanie w księgach rachunkowych na kontach analitycznych i syntetycznych oraz ich zamykanie i uzgadnianie w okresach misięcznych dla celów sprawozdawczości. - Bieżąca kontrola prawidłowości i przebiegu opearcji księgowych oraz w razie stwierdzenia nieprawidłowości sporządzanie stosownych korekt. - Przygotowywanie danych z poszczególnych działów niezbędnych do planowania. - Przygotowywanie i wysyłanie przelewów w systemie elektronicznym . - Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. - Archiwizowanie i przechowywanie właściwie zabezpieczonych dokumentów w ramach zajmowanego stanowiska oraz przekazywanie ich do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Wykonywanie innych czynności wynikających z polecen służbowych przełożonych. - Analizowanie na bieżąco przepisów prawnych i stosowanie na swoim stanowisku pracy. Praca od 07:00 do 15:00. Podstawowy system czasu pracy
StPr/25/1059
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN