Zamknij

Opiekun w Ośrodku Pomocy Społecznej

Nr oferty: StPr/25/1172Dodane przez: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Beethovena 1a, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
: 1) załatwianie formalności związanych z przyjęciem osób do Schroniska dla Osób Bezdomnych; Noclegowni; Mieszkań Chronionych; Ośrodka Interwencji Kryzysowej, Domu dla Matek z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży, Ogrzewalni dla Bezdomnych wpis do zeszytu ewidencyjnego, wskazanie miejsca noclegowego, wydawanie, przyjmowanie oraz przekazywanie brudnej pościeli do pralni, 2) wykonywanie usług pielęgnacyjno opiekuńczych dla osób niepełnosprawnych, mieszkańców Schroniska Dla Bezdomnych, 3) bezwzględny zakaz wpuszczania na teren Ośrodka osób będących pod wpływem alkoholu, 4) dokonanie obchodów na terenie schroniska dla bezdomnych, noclegowni, mieszkań chronionych, ośrodka interwencji kryzysowej, domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz pomiarów Alkosensorem osób, które wskazują na spożycie alkoholu i, w tych przypadkach, natychmiastowe usunięcie ich z terenu Ośrodka, 5) sporządzanie notatek służbowych dotyczących zdarzeń mających miejsce podczas pełnionego dyżuru oraz zdawanie i przyjmowanie służby przy zachowaniu pracy ciągłej na podstawie raportu ustnego, 6) utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych, pomocniczych, na klatkach schodowych, w korytarzach, w toaletach. 7) utrzymywanie ładu i porządku obok budynku Ośrodka, 8) przestrzeganie przepisów bhp i p/poż. przy wykonywaniu powierzonych obowiązków, 9) nadzór na przestrzeganiem regulaminu organizacyjnego placówek.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.11.2025
: od 4 820 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Kilińskiego 1, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Monika Mokrzycka
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv+ list motywacyjny przesłać na e-mail: [email protected]
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1) załatwianie formalności związanych z przyjęciem osób do Schroniska dla Osób Bezdomnych; Noclegowni; Mieszkań Chronionych; Ośrodka Interwencji Kryzysowej, Domu dla Matek z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży, Ogrzewalni dla Bezdomnych wpis do zeszytu ewidencyjnego, wskazanie miejsca noclegowego, wydawanie, przyjmowanie oraz przekazywanie brudnej pościeli do pralni, 2) wykonywanie usług pielęgnacyjno opiekuńczych dla osób niepełnosprawnych, mieszkańców Schroniska Dla Bezdomnych, 3) bezwzględny zakaz wpuszczania na teren Ośrodka osób będących pod wpływem alkoholu, 4) dokonanie obchodów na terenie schroniska dla bezdomnych, noclegowni, mieszkań chronionych, ośrodka interwencji kryzysowej, domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz pomiarów Alkosensorem osób, które wskazują na spożycie alkoholu i, w tych przypadkach, natychmiastowe usunięcie ich z terenu Ośrodka, 5) sporządzanie notatek służbowych dotyczących zdarzeń mających miejsce podczas pełnionego dyżuru oraz zdawanie i przyjmowanie służby przy zachowaniu pracy ciągłej na podstawie raportu ustnego, 6) utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych, pomocniczych, na klatkach schodowych, w korytarzach, w toaletach. 7) utrzymywanie ładu i porządku obok budynku Ośrodka, 8) przestrzeganie przepisów bhp i p/poż. przy wykonywaniu powierzonych obowiązków, 9) nadzór na przestrzeganiem regulaminu organizacyjnego placówek.
StPr/25/1172
data rozpoczęcia pracy od 15.11.2025
wynagrodzenie od od 4 820 PLN

1. Rozpoznanie i ustalenie potrzeb w zakresie pomocy społecznej wśród osób bezrobotnych, w wieku poprodukcyjnym, rodzin wielodzietnych, niepełnych, kobiet w ciąży, osób niepełnosprawnych, osób dotkniętych klęską żywiołową i zdarzeniem losowym, bezdomnych. 2. Przygotowywanie rzetelnych, dokładnych i sumiennych wniosków wraz z wymaganą dokumentacją dotyczących realizacji świadczeń pieniężnych i rzeczowych. 3. Dokładne i rzetelne wprowadzanie zebranych danych do programu komputerowego. 4. Prowadzenie pracy socjalnej w środowisku, skierowanej na pomoc osobom i rodzinom w wzmacnianiu lub odzyskaniu zdolności do samodzielnego funkcjonowania w społeczeństwie. 5. Aktywizacja środowiska lokalnego wokół problematyki pomocy społecznej, współpraca i współdziałanie z organiz. pozarządowymi, fundacjami, stowarzyszeniami. 6. Współpraca z placówkami pomocy społecznej i innymi instytucjami w rozeznaniu potrzeb środowiska oraz realizacji świadczeń i pracy socjalnej. 7. Dokładne i rzetelne wypełnianie druków dot. składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne. 8. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w celu ustalenia sytuacji osobistej, rodzinnej, dochodowej i majątkowej osób i rodzin, o których mowa w art. 103 ustawy o pomocy społecznej, skierowania dziecka do placówki opiekuńczo-wychowawczej, osoby kierowanej do ośrodka wsparcia, dla potrzeb sądu - wydania opinii w celu ustanowienia rodziny zastępczej w związku z prowadzonym postępowaniem w sprawie ustanowienia rodziny zastępczej, objęcia pomocą usługową, skierowania do dps, dla potrzeb przyznania świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej. 9. Kierowanie osób i rodzin do specjalistów m.in. psychologów, terapeutów i pedagogów w sytuacjach trudnych i kryzysowych. 10. Kierowanie rodzin do objęcia wsparciem asystenta rodziny, współpraca z asystentem DWR. 11. Prowadzenie pracy socjalnej na rzecz beneficjentów Projektów unijnych. 12. Kierowanie osób bezdomnych do specjalistów prowadzących indywidualny program wychodzenia z bezdomności, motywowanie i wspieranie w procesie wychodzenia z bezdomności. 13. Właściwe, dokładne i rzetelne prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczeń Ośrodka. 14. Zachowanie tajemnicy służbowej, nieudostępnianie informacji o osobach i rodzinach uzyskanych w trakcie wykonywania czynności służbowych. 15. Udzielanie osobom i rodzinom pełnej informacji o przysługujących im świadczeniach i dostępnych formach pomocy. 16. Przygotowywanie pism i odpowiedzi na skargi i wnioski 17. Opracowywanie sprawozdań i analizy z działalności oraz wniosków dotyczących problemów pracy socjalnej i przedkładanie ich przełożonemu. 18. Wykonywanie czynności związanych z realizacją projektów i programów, finansowanych ze środków budżetu państwa. 19. Prowadzenie postępowań w sprawach, o których mowa w Ustawie o Pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa z dnia 12.03.2022, a także do wydawania w tych sprawach decyzji. 20. Wydawanie skierowań do magazynu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 21. Opiniowanie wynagrodzeń dla opiekunów prawnych oraz wprowadzanie do systemu wynagrodzeń przyznanych przez sąd. 22. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach dot. potwierdzenia prawa do świadczeń opieki zdrowotnej świadczeniobiorców innych niż ubezpieczeni, spełniających kryterium dochodowe, o którym mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. 23. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych potwierdzających sprawowanie opieki nad osobą niepełnosprawną. 24. Przeprowadzanie protokołów z rodzicami biologicznymi dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, w celu ustalenia odpłatności za pobyt. 25. Podejmowanie interwencji kryzysowej w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia dzieci i osób w kryzysie, zakładanie niebieskich kart. 26. Sporządzanie opinii dla MZB na okoliczność umarzania zaległości czynszowych lub odpracowywania długów czynszowych. 27. Występowanie do sądu o przymusowe leczenie psychiatryczne oraz o wydanie postanowienia o umieszczeniu w domach pomocy społecznej bez zgody osoby zainteresowanej. 28. Występowanie do prokuratury o ubezwłasnowolnienie podopiecznego, który z uwagi na stan zdrowia nie jest w stanie samodzielnie o sobie decydować. 29. Przestrzeganie przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych. 30. Kierowanie się w pracy zasadą dobra osób i rodzin, poszanowania ich godności osobistej. Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
StPr/25/1171
data rozpoczęcia pracy od 03.10.2025
wynagrodzenie od od 5 850 PLN

-Dobory techniczne, -Pomoc w rozwiązywaniu Reklamacji, Tworzenie dokumentacji technicznej, Prowadzenie szkoleń technicznych, Prace manualne przy produkcji pasów i taśm
StPr/25/1166
data rozpoczęcia pracy od 02.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przyjmowanie zamówień i sprzedaż zamówionych towarów, prowadzenie wypożyczalni.
StPr/25/1160
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prace ogólnobudowlane- roboty wykończeniowe, elewacyjne, rozbiórkowe
StPr/25/1151
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

- Samodzielne sporządzanie list płac. - Samodzielne sprządzanie dokumentów rozliczeniowych z ZUS w programie PŁATNIK. - Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON. - Rozliczanie czasu pracy. - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. - Obsługa pism oraz zaświadczeń dla pracowników i urzędów. Praca od godz. 07:00 do godz. 15:00. Ofertę zawierającą list motywacyjny i Cv przesyłać należy na adres e-mail: [email protected] dopiskiem "Rekrutacja".
StPr/25/1148
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 6 600 PLN

praca na terenie budowy w rejonie wałbrzyskiej strefy ekonomicznej ale również w terenie zabudowanym
StPr/25/0797
data rozpoczęcia pracy od 29.09.2025
wynagrodzenie od od 49,00 PLN /godz.

- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem przygotowania i realizacji inwestycji i remontów, - współuczestniczenie w planowaniu rozwoju sieci, ścisłe współpracowanie z kierownictwem przy sporządzaniu projektów planów wieloletnich i rocznych planów przedsięwzięć, - wydawanie warunków technicznych i opiniowanie wniosków - sporządzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych i przedmiarów robót, - analizowanie kosztów przygotowanych i realizowanych przedsięwzięć, - prowadzenie spraw dotyczących zakupów inwestycyjnych oraz sprawowanie nadzoru nad zakupem maszyn i urządzeń z zakresu dostaw inwestorskich, - współudział w pozyskiwaniu nieruchomości niezbędnych dla realizacji inwestycji, -współpraca z Działem Zamówień w sprawie przygotowania umów i porozumień dotyczących realizacji inwestycji, - współpraca z pozostałymi działami i sekcajmi COK oraz innymi jednostakami organizacyjnymi, - wykonywanie poleceń kierownika działu, - przestrzeganie postanowień regulaminu obowiązującego w WZWiK, - przestrzeganie ustalonego w przedsiębiorstwie porządku i etyki zawodowej, - ponadto wymagana jest znajomość przepisów, instrukcji, materiałów pomocniczych do realizacji swoich zadań i przestrzegania ich: zarządzenia, regulaminy, instrukcje, pisma okólne i polecenia wydawane przez Przewodniczącego Zarządu i inne szczegółowe. Praca od 7:00 do 15:00
StPr/25/1141
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 5 350 PLN

Konserwacja i naprawy majątku szkoły, w tym wykonywanie prac remontowo-budowlanych niewymagających specjalistycznych uprawnień. Dokonywanie przeglądów pomieszczeń szkolnych. Dbanie o teren zielony wokół szkoły, tj. koszenie trawy, nawożenie, odchwaszczanie, zabezpieczanie roślin przed zimą. Sprzątanie podwórka szkolnego, chodnika, terenu wokół szkoły oraz zamiatanie lub odśnieżanie chodnika.
StPr/25/1142
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 2 340 PLN

- przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych ( art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo budowalne) będących we władaniu " Wodociągów Wałbrzych", - reprezentowanie zamawiającego na budowie, - kontrola zgodności realizacji zadania z projektem, pozwoleniem na budowę, - umiejętność sporządzania dokumentacji kosztorysowych, - uczestnictwo w próbach i odbiorach wykonanych robót, - kontakt z projektantami w zakresie realizacji zadania, - uczestnictwo w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprownione do kontroli, - sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń budowy, weryfikacja kalkulacji za roboty budowlane, - przyjmowanie i akceptacja protokołów odbioru robót od Wykonawcy, - rozpatrywanie i opiniowanie wniosków Wykonawcy o konieczności zmiany terminu realizacji robót, - współpraca z pozostałymi działami i sekcjami COK oraz innymi jednostakami organizacyjnymi, - wykonywanie poleceń kierownika działu, - przestrzeganie ustalonego w przedsiębiorstwie porządku i etyki zawodowej, - przestrzeganie postanowień regulaminu obowiązującego w WZWiK, - ponadto wymagana jest znajomość przepisów, instrukcji, materiałów pomocniczych do realizacji swoich zadań i przestrzegania ich: zarządzenia, regulaminy, instrukcje, pisma okólne i polecenia wydawane przez Przewodniczącego Zarządu i inne szczegółowe. Praca od 7:00 do 15:00.
StPr/25/1139
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 5 350 PLN