Zamknij

Technik

Nr oferty: StPr/25/1339Dodane przez: Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
: - przyjmowanie, rozdzielanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej i niejawnej - wykonywanie wszystkich czynności związanych z ekspedycją poczty wychodzącej - prowadzenie ewidencji dokumentacji związanej z czynnościami wyjaśniającymi w sprawach o wykroczenia - rejestrowanie i uzupełnianie czynności wyjaśniających w sprawach o wykroczenie, a także uzupełnianie elektronicznego rejestru o dokumenty wychodzące ze sprawy oraz do niej wpływające - wykonywanie czynności związanych z rejestracją wpływu, obiegiem i ekspedycją dokumentów i przesyłek jawnych - prowadzenie dokumentacji i wykonywanie czynności związanych ze sprawami personalnymi, socjalnymi i organizacyjnymi wydziału - obsługa korespondencji ogólnej związanej z działalnością wydziału - sporządzanie wniosków o zatrzymanie prawa jazdy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1/2
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
: od 2 333 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mazowiecka 2, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Anita Danieliszyn
Numer telefonu: 478751519
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv-cv+ list motywacyjny- kopia dokumentów potwierdzających spełnenie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - oświadczenia będące załącznikiem do niniejszego ogłoszenia: 1. Oświadczenia w związku z ubieganiem się o stanowisko pracownicze
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Pierwsza pomoc Wydawnie leków, przygotowanie zdrowotne, przeprowadzanie bilansów, organizowanie profilaktyki badań lekarskich.
StPr/25/1342
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 870 PLN

- przyjmowanie, rozdzielanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej i niejawnej - wykonywanie wszystkich czynności związanych z ekspedycją poczty wychodzącej - prowadzenie ewidencji dokumentacji związanej z czynnościami wyjaśniającymi w sprawach o wykroczenia - rejestrowanie i uzupełnianie czynności wyjaśniających w sprawach o wykroczenie, a także uzupełnianie elektronicznego rejestru o dokumenty wychodzące ze sprawy oraz do niej wpływające - wykonywanie czynności związanych z rejestracją wpływu, obiegiem i ekspedycją dokumentów i przesyłek jawnych - prowadzenie dokumentacji i wykonywanie czynności związanych ze sprawami personalnymi, socjalnymi i organizacyjnymi wydziału - obsługa korespondencji ogólnej związanej z działalnością wydziału - sporządzanie wniosków o zatrzymanie prawa jazdy
StPr/25/1339
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

1. Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych polegające na: - codziennym zamiataniu przydzielonych rejonów i utrzymywanie ich w czystości - codziennym opróżnianiu pojemników na śmieci oraz pojemników z niszczarek dokumentów i utrzymywanie ich w czystości - codziennym ścieraniu kurzu z szaf, biurek, stolików, telefonów, krzeseł - codziennym myciu urządzeń sanitarnych - codziennym odkurzaniu wykładzin dywanowych - codziennym zmywaniu glazury ściennej i posadzek - dokładnym myciu okien i drzwi nie rzadziej niż dwa razy w roku - okresowym sprzątaniu dodatkowych rejonów w ramach zastępstwa
StPr/25/1340
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Zapoznanie sie z procedurami na danym stanowisku pracy oraz ich przestrzeganie. Wykonywanie czynności na danym stanowiski zgodnie z obowiazującymi procedurami. Przestrzeganie zasad dobrej praktyki wytwarzania (GMP). Wykonywanie kolibracji, kwalifikacji i walidacji sprzętu zgodnie z procedurami. Układanie grafiku pracy personelu DDP. Obsługa Ekip wyjzadowych w systemie KRDK. Składanie zamówień magazynowych na zaopatrzenie DDP i EW. NADZÓR I PROWADZENIE DOKUMENTACJI I WYMAGANEJ SPRAWOZDAWCZOŚCI. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych i uczestnictwo w szkoleniach i kursach. Odpowiednie zachowanie w sytuacjach awaryjnych( pożar , kradzież, awaria sieci energetycznej , instalacji wodnej)powiadomienie przełożonego i służby powołanych do ich usunięcia.
StPr/25/1338
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 8 345 PLN

- wykonywanie czynności na danym stanowisku zgodnie z obowiązujacymi procedurami, - nadzór nad poprawnością pracy personelu w Dziale Preparatyki i Ekspedycji, zgodnie z obowiązujacymi instrukcjami i wymogami GMP, - sporządzanie dokumentacji dotyczącej procedur i procesów przeprowadzanich w dziale, - nadzór nad wydawaniem krwi i jej składników do Szpitalnych Banków Krwi zgodnie ze złożonymi zamówieniami, - współpraca z Działami Preparatyki i Ekspedycji innych RCKiK w celu realizacji zamówień podmiotów leczniczych oraz zagospodarowania potencjalnych nadwyżek składników krwi, - nadzór nad zabezpieczeniem ciągłości oraz optymalną organizacją pracy w Dziale, - nadzór nad zwalnianiem, przemagazynowywaniem KKCz i osocza do Pracowni Ekspedycji, - nadzór nad przygotowywaniem pakietów osocza do odbioru przez frakcjonatora, - nadzór nad pracą i praca w mroźni z zachowaniem zasad BHP - selekcja osocza, odzyskiwanie osocza po karencji, dbanie o porządek w mroźniach, - nadzór nad przygotowywaniem i przygotowywanie kartonów z osoczem do transportu do mroźni oraz do odbioru przez frakcjonatora, - współpraca w tworzeniu i doskonaleniu ISO, - nadzór nad dokumentacją prowadoną w dziale przez praconików: zapisy tempetatur we wszystkich urządzeniach chłodniczych w DPE, protokoły z wykonanych procedur oraz sporządzanoie codziennych raportów i sprawozdań kwartalnych z gospodarki osoczem, - nadzór nad kwalifikacją oraz waliadacją procesów wykonywanych w DPE, sporządzanie raportów.
StPr/25/1336
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 10 555 PLN

• Wystawienie faktur i innych dokumentów związanych z zakupem i sprzedażą samochodów • Obsługa korespondencji, weryfikacja dokumentów, • Przyjmowanie i obsługa telefonów oraz udzielanie informacji klientom i pracownikom. • Przygotowywanie wniosków, pism. • Zarządzanie materiałami biurowymi, w tym zamawianie i kontrola stanu zapasów. • Obsługa urządzeń biurowych, takich jak drukarki, kopiarki, faks. • Przygotowywanie dokumentów w programach biurowych. • Współpraca z dostawcami i kontrahentami. • Ogólne wsparcie biurowe związane z bieżącą działalnością firmy.
StPr/25/1334
data rozpoczęcia pracy od 24.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowywanie potraw, obsługa kuchni
StPr/25/1332
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Drobne prace pomocnicze przy przygotowywaniu posiłków, prace porządkowe
StPr/25/1333
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Praca z dziećmi w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, przygotowywanie posiłków
StPr/25/1329
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

prowadzenie rehabilitacji indywidualnych i grupowych mieszkańców DPS, stosowanie różnych metod fizjoterapeutycznych i kontrolowanie procesu fizjoterapii, czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców prowadzenie profilaktyki p/odleżynowej, p/zakrzepowej, oddechowej, wydawanie opinii odnośnie stanu funkcjonalnego mieszkańców poddawanych fizjoterapii, prowadzenie dziennika zajęć rehabilitacyjnych
StPr/25/1331
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 2 600 PLN