- ubezpieczenie składników majątkowych (wypełnianie deklaracjiubezpieczeniowej, zgłaszanie szkód, sporządzanie dowodów wewnętrznych do polis, aktualizowanie ubezpieczonego mienia),
- prowadzenie dokumentacji związanej ze wszystkimi nieruchomościami, w tym kontrole faktur, opłat, wprowadzanie do tabeli zużycia prądu i gazu, sprawy bieżące,
- prowadzenie dokumentacji związanej z teatralnymi środkami transportu, w tym sporządxzanie comiesięcznego wykazu przejechanych kilometrów, wypełnianie deklaracji i prowadzenie rejestru delegacji, przekazywanie księgowości not finansowych,
- wypełnianie deklaracji podatkowych (od nieruchomości i środków transportu) oraz sporzadzanie dowodów wewnętrznych, w tym prowadzenie rejestru dowodów wewnętrznych,
- dokonywanie zakupów sprzetu, wyposażenia, materiałów administracyjno-biurowych, materiałów i usług do produkcji spektakli oraz organizowanych form edukacji, dostaw mediów, usług remontowo-konserwacyjnych oraz innych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Teatru, zgodnie z obowiązującym prawem, w razie konieczności dokonywania zwrotu towarów,
- sporządzanie i kontrola budżetów premierowych,
- zapewnienie właściwego stanu i warunków użytkowania powierzchni biurowych i ogólnego przeznaczenia, w tym konserwacja, naprawy bieżące, bhp i ppoż.,
- koordynacja i nadzór sprzątania, ustalenie grafików, dokonywanie zakupu środków czystości,
- zapewnienie pracownikom Teatru odzieży roboczej i ochronnej, sporządzanie ekwiwalentów za użytkowanie własnej odzieży roboczej oraz pranie odzieży roboczej,
- sporządzanie grafików na portierni,
- comiesięczne wypełnianie godzin pracy kierowcy,
- prowadzenie dokumentacji zakupionego sprzętu, w tym przechowywanie gwarancji oraz nadawanie NŚT numerów inwentarzowych zgodnie z kolejności, oznakowanie sprzetu NŚT,
- załatwianie spraw organizacyjnych związanych z mieszkaniem teatralnym dla twórców, kontrola nad wydawaniem kluczy, naprawy i konserwacja,
- dopilnowanie termoinów kontroli okresowych (przeglądów) - stan ppoż, przegląd kominiarski, przegląd urządzeń sceny,
- dopilnowanie okresowych badań pomiaru pyłu i hałasu,
- sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych (sprzetu, wyposażenia, wypożyczenia), w tym pilnowanie zdania wcześniej powierzonego sprzętu,
- sporządzanie sprawozdania środowiskowego,
- sprawdzanie wyposażenia wszystkich apteczek, w tym uzupełnianie ich stanu,
- okresowa inwentaryzacja mienia/sprzętu.
StPr/25/0068
data rozpoczęcia pracy od 17.02.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN