Zamknij

Specjalista do spraw kosztów

Nr oferty: StPr/25/0847Dodane przez: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: pl. Teatralny 1, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
: - Sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów w programie finansowo - księgowym. - Prowadzenie i weryfikacja rejestru usług, rejestru sprzedaży, rejestru wyciągów bankowych, rejestru kasy biletowej, rejestru VAT, rejestru kasy głównej. - Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów. - Prowadzenie szczegółowej ewidencji sprzedaży. - Przygotowywanie przelewów w systemie bankowym, nadzór nad terminami płatnosci, kontrolowanie realizacji zapłaty oraz księgowanie wyciagów bankowych. - Weryfikowanie i uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, analiza i kontrola rachunków. - Naliczanie tantiem i prowadzenie korespondencji z ZAIKS. - Udział w sporzadzaniu sprawizdań oraz deklaracji. - Prowadzenie ewidencji środkółw trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, niskocennych środków trwałych oraz zbioru bibliotecznego. - Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, niskocennych środków trwałych oraz zbioru bibliotecznego. - Wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego księgowego Teatru. Praca od godz. 07:30 do godz. 15:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 21.07.2025
: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: pl. Teatralny 1, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Sebastian Majewski
Numer telefonu: 74 648 83 10
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1. Sporządzanie list płac na podstawie posiadanych zleceń, zmian personalnych, potrąceń komorniczych i innych dokumentów, co najmniej na 1 dzień przed wypłatą. 2. Bieżące prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników stałych, wystawianie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń i uzgadnianie ich z rejestrem płac. 3. Terminowe i prawidłowe naliczanie podatku dochodowego oraz pozostałych z budżetem. 4. Prawidłowe i terminowe naliczanie zasiłków chorobowych, składek ZUS i ich rozliczanie, sprawozdawczość oraz prowadzenie w tym celu odpowiednich ewidencji. 5. Prowadzenie rejestru płac dostoswanego do wymogów PK oraz sporządzanie na podstawie rejestru płac zestawień do sprawozdawczości, w okresach miesięcznych i narastające oraz uzgadnianie z kartoteką syntetyczną. 6. Księgowanie list płac oraz weryfikacja zobowiązań wobec ZUS i US. 7. Kompletowanie umów o pracę, umów o dzieło i zleceń. 8. Prowadzenie kartoteki podatku dochodowego w celu ustalenia prawidłowego naliczania i potrąceń. 9 .Przestrzeganie zarządzeń i instrukcji wewnętrzych. 10. Dokonywanie bieżącej kontroli dokumentów zawiązanych z wypłatą płac pod względem formalnym (czy są wszystkie wymagane podpisy i załączone oświadczenia np. podatkowe). 11. Bieżąca kontrola dokumentów związanych z wypłatą zasiłków. 12. Sprawdzanie zestawień do list płac, dodatków z dokumentami źródłowymi jak raporty obecności, karty płac, zlecenia na godziny nadliczbowe, harmonogramy i inne (sprawdzanie kompletności dostarczonej dokumentacji). 13. Przygotowywanie dokumentów związanych z rekrutacjami oraz udział w ich przebiegu. 14. Przygotowywanie i sporządzenie wszystkich dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników oraz rozwiązaniem umowy o pracę. 15. Prowadzenie akt osobowych. 16. Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz rozwiązań tych umów i aneksów. 17.Rejestracja wszelkich zdarzeń mających wpływ na rozliczenie wynagrodzeń - różnego rodzaju absencje takie jak urlopy, chorobowe, zasiłki, opieka i inne nieobecności usprawiedliwone i nieusprawiedliwione. 18. Prowadzenie i weryfikowanie ewidencji czasu pracy. 19. Kontrola terminów badań medycyny pracy i szkoleń BHP, kończących się umów czy przekroczenia 26. roku życia przez pracownika. 20. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych na różne etapach cyklu pracownika w organizacji, np. umowy przedwstępnej, skierowań na badania medycyny pracy, aneksów do umowy o pracę, wypowiedzenia umowy o pracę. 21. Sporządzanie dokumentów na życzenie pracowników, np. pasków płacowych czy zaświadczeń o zatrudnieniu dla banków. 22. Przygotowywanie raportów i analiz kadrowo-płacowych na wewnętrzne potrzeby. 23. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych. 24. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych oraz ich rozliczanie. 25. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego Teatru.
StPr/25/0846
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 7 500 PLN

- Sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów w programie finansowo - księgowym. - Prowadzenie i weryfikacja rejestru usług, rejestru sprzedaży, rejestru wyciągów bankowych, rejestru kasy biletowej, rejestru VAT, rejestru kasy głównej. - Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów. - Prowadzenie szczegółowej ewidencji sprzedaży. - Przygotowywanie przelewów w systemie bankowym, nadzór nad terminami płatnosci, kontrolowanie realizacji zapłaty oraz księgowanie wyciagów bankowych. - Weryfikowanie i uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, analiza i kontrola rachunków. - Naliczanie tantiem i prowadzenie korespondencji z ZAIKS. - Udział w sporzadzaniu sprawizdań oraz deklaracji. - Prowadzenie ewidencji środkółw trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, niskocennych środków trwałych oraz zbioru bibliotecznego. - Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, niskocennych środków trwałych oraz zbioru bibliotecznego. - Wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego księgowego Teatru. Praca od godz. 07:30 do godz. 15:30.
StPr/25/0847
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

- Samodzielne sporządzanie list płac. - Samodzielne sprządzanie dokumentów rozliczeniowych z ZUS w programie PŁATNIK. - sprządzanie deklaracji PIT, PFRON. - Rozliczanie czasu pracy. - Prowadzenie płacowej dokumentacji pracowniczej. - Obsługa pism oraz zaświadczeń dla pracowników i urzędów. Praca od godz. 07:00 do godz. 15:00.
StPr/25/0848
data rozpoczęcia pracy od 15.08.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

OBSŁUGA MASZYN I URZĄDZEŃ CERAMICZNYCH,KONTROLA POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW PRODUKCJI, UTRZYMYWANIE CIĄGŁOŚCI PRODUKCJI, SORTOWANIE WYROBÓW GOTOWYCH
StPr/25/0844
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- Prowadzenie księgowości. Praca od 08:00 do 16:00.
StPr/25/0836
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 6 800 PLN

- Praca z młodzieżą niedostosowaną społecznie. Praca zgodnie z planem lekcji.
StPr/25/0837
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 279,00 PLN

- Praca z młodzieżą niedostosowaną społecznie. Praca zgodnie z planem lekcji.
StPr/25/0838
data rozpoczęcia pracy od 19.06.2025
wynagrodzenie od od 279,00 PLN

- Pracaz młodzieżą niedostosowaną społecznie. Praca zgodnie z planem lekcji.
StPr/25/0839
data rozpoczęcia pracy od 19.06.2025
wynagrodzenie od od 546,00 PLN

- Praca z młodzież niedostosowaną społecznie. Prtaca od 08:00 do 13:00 i od 13:00 do 19:00.
StPr/25/0840
data rozpoczęcia pracy od 19.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- Praca z młodzieżą niedostosowaną społecznie. Praca zgodnie z planem lekcji.
StPr/25/0841
data rozpoczęcia pracy od 19.06.2025
wynagrodzenie od od 1 117 PLN