Zamknij

Podinspektor w Biurze ds. Zarządzania Kryzysowego

Nr oferty: StPr/25/1351Dodane przez: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wyzwolenia 20 - 24, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
: 1. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad realizacją zadań ochrony ludności i obrony cywilnej przez podmioty ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze powiatu. 2. Prowadzenie spraw związanych z koordynowaniem współpracy między służbami, inspekcjami i strażami w zakresie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze powiatu. 3. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem utrzymywaniem zasobów ochrony ludności oraz infrastrukturyniezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zapewnienie dostępu do wody. 4. Opracowanie zlecen dla podmiotów ochrony ludności dotyczących rodzajów i ilości zasobów ochrony ludności utrzymywanych przez te podmioty. 5. Prowadzenie ewidencji podmoiotów i zasobów ochrony ludności na terenie powiatu. 6. Prowadzenie spraw związanych z wyznaczeniem, zawieraniem porozumień i wydawaniem decyzji o uznaniu za podmiot ochrony ludności. 7. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem udzielania pomocy humanitarnej na obeszarze powiatu. 8. Opracowywanie wkładu do wojewódzkiego planu ewakuacji w zakresie obszaru powiatu. 9. Prowadzenie spraw związanych z przeciwdziałaniem dezinformacji obniżającej społeczną odporność na obszarze powiatu. 10. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem liczby i pojemności obiektów zbiorowej ochrony oraz zlecaniem wykonania sprawdzenia obiektu budowlanego pod względem spełnienia lub możliwości spełnienia warunków dla obiektów zbiorowej ochrony. 11. Prowadzenie spraw związanych z wyznaczeniem, zawieraniem porozumień i wydawanie decyzji o uznaniu obiektu budowlanego za budowkę ochronną oraz organizowanie miejsc doraźnego schronienia. 12. Pełnienie dyżuru w ramach Powiatowego centrum Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego. 13. Opracowywanie projektów aktów prawa miejskiego w zakresie ochrony ludności i obrony cywilne.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
: od 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wyzwolenia 20 - 24, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Marta Kruchlak
Numer telefonu: 748460713
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty można złożyć do dnia 1 grudnia 2025 r. Szczegóły konkursu pod adresem: Podinspektor w Biurze ds. Zarządzania Kryzysowego. Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu (bip.powiatwalbrzyski.pl) - zakładka praca.
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1.Organizacja pracy Starostwa pod kątem przygotowania i rozliczania zamówień, umów na zakupy towarów, usług i dostaw. 2.Koordynowanie, nadzór i rozliczenie umów i usług na podstawie energii elektrycznej, wody, gazu i ciepłej wody, wywozu odpodów, utrzymania czystości, usuwanie śniegu, utrzymanie terenów zieleni, mediów , ochrony budynków, monitoringu, systemu ppoz.. 3.Opracowywanie i uzgadnianie pod wzgledem formalno-prawnym z obsługą prawną, projektów aktów wewnetrznych Starostwa oraz umó wynikających z realizacji zleconych zadań. 4.Przygotowywanie specyfikacji zamówień do przetargu, zapytań ofertowych oraz umów na świadczenie usług w zakresie m.in.dostaw mediów, odbioru ścieków i odpoadów, usługi ochrony i monitoringu budynków Starostwa, usługi utrzymania czystosci, energii elektrycznej, zakupu paliwa do samochodów służbowych oraz nadzorownaie prwidłowego przebiegu reallizacji umów i ich rozliczeń. 5. Przygotowywanie i nadzorowanie prawidłowego przebiegu realizacji umów o dostawy usług telekomunkacyjnych. 6.Przygotowywanie i nadzorowanie prawidłowego przebiegu realizacji umów o remonty bieżące, przeprowadzane w obiektach Starostwa oraz w powierzonych w zarządzanie obiektów Skarbu Państwa. 7. Przygotowywanie i nadzorowanie prawidłowego przebiegu umów na prowadzenie prac serwisowych w majatku Starostwa oraz w powierzonych w zarządzanie obiektach Skarbu Państwa. 8. Techniczna obsługa obietktu Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu.: a/dokonywanie regularnych przegladów technicznych całego obiektu; b/pełnienie nadzoru nad sprawnoscią techniczną w budynku Starostwa oraz na terenie wokół budynku Starostwa, c/ nadzór nad utrzymaniem czystości i porządu w pomieszczeniach magazynowych i gospodarczych Starostwa oraz na terenie wokół budynku Starostwa. 9. Prowadzenie ksiegi obiektu budowlanego. 10. Przygotowanie i nadzorowanie prawidłowego przebiegu realizacji umów najmu pomieszczeń w obiektach Starostwa. 11. Bieżące kontrolowanie stanu technicznego pomieszczeń i działania infrastruktury Starostwa oraz udziału w okresowych kontrolach technicznych. 12.Aktualizowanie tablic informacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w zakreskie wynikającym ze zmian personalnych i przemieszczeń. 13. Przygotowanie planu wydatków budżetowych zwiazanych z inwestycjami, eksploatacją i remontami budynków oraz zakupami materiałów biurowych i eksploatacyjnych, zgodnie z zasadami racjonalnego gospodarowania oraz przygotowywanie na polecenie Naczelników OR sprawozdań z ich realizacji planu wydatków Wydziału: 14.Prowadzenie całosci spraw związanych z rozliczeniem, opisywaniem, weryfikowaniem faktur. 15. Przygotowywanie informacji dla potrzeb statystycznych w zakresie wykonywanych obowiazków ( zużycie materiałów i mediów). 16.Prowadzenie i nadzorowanie prawidłowego przechowywania dokumentacji związanej z eksploatacją i remontami budynków Starostwa oraz powierzonych w zarządzanie nieruchomości Skarbu Państwa. 17. Prowadzenie i terminowe odnotowywanie wpisów w ksiegach obiektu Starostwa, zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 18. Przygotowywanie i przekazywanie do archiwum akt, zgodnie z obowiazującymi w Starostwie zasadami archiwizaci. 19. Udzielenie odpowiedzi na zadane pytania w drodze dostepu do informacji w zakresie realizaowanych obowiazków służbowych. 20.Prowadzenie dokumentacji zwiazanych z eksploatacją samochodów Starostwa, naprawami, przegladami, ewidencją pojazdu, rozliczeniem paliwa.
StPr/25/1352
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

1. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad realizacją zadań ochrony ludności i obrony cywilnej przez podmioty ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze powiatu. 2. Prowadzenie spraw związanych z koordynowaniem współpracy między służbami, inspekcjami i strażami w zakresie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze powiatu. 3. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem utrzymywaniem zasobów ochrony ludności oraz infrastrukturyniezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zapewnienie dostępu do wody. 4. Opracowanie zlecen dla podmiotów ochrony ludności dotyczących rodzajów i ilości zasobów ochrony ludności utrzymywanych przez te podmioty. 5. Prowadzenie ewidencji podmoiotów i zasobów ochrony ludności na terenie powiatu. 6. Prowadzenie spraw związanych z wyznaczeniem, zawieraniem porozumień i wydawaniem decyzji o uznaniu za podmiot ochrony ludności. 7. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem udzielania pomocy humanitarnej na obeszarze powiatu. 8. Opracowywanie wkładu do wojewódzkiego planu ewakuacji w zakresie obszaru powiatu. 9. Prowadzenie spraw związanych z przeciwdziałaniem dezinformacji obniżającej społeczną odporność na obszarze powiatu. 10. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem liczby i pojemności obiektów zbiorowej ochrony oraz zlecaniem wykonania sprawdzenia obiektu budowlanego pod względem spełnienia lub możliwości spełnienia warunków dla obiektów zbiorowej ochrony. 11. Prowadzenie spraw związanych z wyznaczeniem, zawieraniem porozumień i wydawanie decyzji o uznaniu obiektu budowlanego za budowkę ochronną oraz organizowanie miejsc doraźnego schronienia. 12. Pełnienie dyżuru w ramach Powiatowego centrum Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego. 13. Opracowywanie projektów aktów prawa miejskiego w zakresie ochrony ludności i obrony cywilne.
StPr/25/1351
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

Przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, załadunek i rozładunek materiałów budowlanych, dostawa materiałów budowlanych do klienta
StPr/25/1350
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

Pierwsza pomoc Wydawnie leków, przygotowanie zdrowotne, przeprowadzanie bilansów, organizowanie profilaktyki badań lekarskich.
StPr/25/1342
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 870 PLN

- przyjmowanie, rozdzielanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej i niejawnej - wykonywanie wszystkich czynności związanych z ekspedycją poczty wychodzącej - prowadzenie ewidencji dokumentacji związanej z czynnościami wyjaśniającymi w sprawach o wykroczenia - rejestrowanie i uzupełnianie czynności wyjaśniających w sprawach o wykroczenie, a także uzupełnianie elektronicznego rejestru o dokumenty wychodzące ze sprawy oraz do niej wpływające - wykonywanie czynności związanych z rejestracją wpływu, obiegiem i ekspedycją dokumentów i przesyłek jawnych - prowadzenie dokumentacji i wykonywanie czynności związanych ze sprawami personalnymi, socjalnymi i organizacyjnymi wydziału - obsługa korespondencji ogólnej związanej z działalnością wydziału - sporządzanie wniosków o zatrzymanie prawa jazdy
StPr/25/1339
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

1. Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych polegające na: - codziennym zamiataniu przydzielonych rejonów i utrzymywanie ich w czystości - codziennym opróżnianiu pojemników na śmieci oraz pojemników z niszczarek dokumentów i utrzymywanie ich w czystości - codziennym ścieraniu kurzu z szaf, biurek, stolików, telefonów, krzeseł - codziennym myciu urządzeń sanitarnych - codziennym odkurzaniu wykładzin dywanowych - codziennym zmywaniu glazury ściennej i posadzek - dokładnym myciu okien i drzwi nie rzadziej niż dwa razy w roku - okresowym sprzątaniu dodatkowych rejonów w ramach zastępstwa
StPr/25/1340
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Zapoznanie sie z procedurami na danym stanowisku pracy oraz ich przestrzeganie. Wykonywanie czynności na danym stanowiski zgodnie z obowiazującymi procedurami. Przestrzeganie zasad dobrej praktyki wytwarzania (GMP). Wykonywanie kolibracji, kwalifikacji i walidacji sprzętu zgodnie z procedurami. Układanie grafiku pracy personelu DDP. Obsługa Ekip wyjzadowych w systemie KRDK. Składanie zamówień magazynowych na zaopatrzenie DDP i EW. NADZÓR I PROWADZENIE DOKUMENTACJI I WYMAGANEJ SPRAWOZDAWCZOŚCI. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych i uczestnictwo w szkoleniach i kursach. Odpowiednie zachowanie w sytuacjach awaryjnych( pożar , kradzież, awaria sieci energetycznej , instalacji wodnej)powiadomienie przełożonego i służby powołanych do ich usunięcia.
StPr/25/1338
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 8 345 PLN

- wykonywanie czynności na danym stanowisku zgodnie z obowiązujacymi procedurami, - nadzór nad poprawnością pracy personelu w Dziale Preparatyki i Ekspedycji, zgodnie z obowiązujacymi instrukcjami i wymogami GMP, - sporządzanie dokumentacji dotyczącej procedur i procesów przeprowadzanich w dziale, - nadzór nad wydawaniem krwi i jej składników do Szpitalnych Banków Krwi zgodnie ze złożonymi zamówieniami, - współpraca z Działami Preparatyki i Ekspedycji innych RCKiK w celu realizacji zamówień podmiotów leczniczych oraz zagospodarowania potencjalnych nadwyżek składników krwi, - nadzór nad zabezpieczeniem ciągłości oraz optymalną organizacją pracy w Dziale, - nadzór nad zwalnianiem, przemagazynowywaniem KKCz i osocza do Pracowni Ekspedycji, - nadzór nad przygotowywaniem pakietów osocza do odbioru przez frakcjonatora, - nadzór nad pracą i praca w mroźni z zachowaniem zasad BHP - selekcja osocza, odzyskiwanie osocza po karencji, dbanie o porządek w mroźniach, - nadzór nad przygotowywaniem i przygotowywanie kartonów z osoczem do transportu do mroźni oraz do odbioru przez frakcjonatora, - współpraca w tworzeniu i doskonaleniu ISO, - nadzór nad dokumentacją prowadoną w dziale przez praconików: zapisy tempetatur we wszystkich urządzeniach chłodniczych w DPE, protokoły z wykonanych procedur oraz sporządzanoie codziennych raportów i sprawozdań kwartalnych z gospodarki osoczem, - nadzór nad kwalifikacją oraz waliadacją procesów wykonywanych w DPE, sporządzanie raportów.
StPr/25/1336
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 10 555 PLN

• Wystawienie faktur i innych dokumentów związanych z zakupem i sprzedażą samochodów • Obsługa korespondencji, weryfikacja dokumentów, • Przyjmowanie i obsługa telefonów oraz udzielanie informacji klientom i pracownikom. • Przygotowywanie wniosków, pism. • Zarządzanie materiałami biurowymi, w tym zamawianie i kontrola stanu zapasów. • Obsługa urządzeń biurowych, takich jak drukarki, kopiarki, faks. • Przygotowywanie dokumentów w programach biurowych. • Współpraca z dostawcami i kontrahentami. • Ogólne wsparcie biurowe związane z bieżącą działalnością firmy.
StPr/25/1334
data rozpoczęcia pracy od 24.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowywanie potraw, obsługa kuchni
StPr/25/1332
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN