1.Organizacja pracy Starostwa pod kątem przygotowania i rozliczania zamówień, umów na zakupy towarów, usług i dostaw.
2.Koordynowanie, nadzór i rozliczenie umów i usług na podstawie energii elektrycznej, wody, gazu i ciepłej wody, wywozu odpodów, utrzymania czystości, usuwanie śniegu, utrzymanie terenów zieleni, mediów , ochrony budynków, monitoringu, systemu ppoz..
3.Opracowywanie i uzgadnianie pod wzgledem formalno-prawnym z obsługą prawną, projektów aktów wewnetrznych Starostwa oraz umó wynikających z realizacji zleconych zadań.
4.Przygotowywanie specyfikacji zamówień do przetargu, zapytań ofertowych oraz umów na świadczenie usług w zakresie m.in.dostaw mediów, odbioru ścieków i odpoadów, usługi ochrony i monitoringu budynków Starostwa, usługi utrzymania czystosci, energii elektrycznej, zakupu paliwa do samochodów służbowych oraz nadzorownaie prwidłowego przebiegu reallizacji umów i ich rozliczeń.
5. Przygotowywanie i nadzorowanie prawidłowego przebiegu realizacji umów o dostawy usług telekomunkacyjnych.
6.Przygotowywanie i nadzorowanie prawidłowego przebiegu realizacji umów o remonty bieżące, przeprowadzane w obiektach Starostwa oraz w powierzonych w zarządzanie obiektów Skarbu Państwa.
7. Przygotowywanie i nadzorowanie prawidłowego przebiegu umów na prowadzenie prac serwisowych w majatku Starostwa oraz w powierzonych w zarządzanie obiektach Skarbu Państwa.
8. Techniczna obsługa obietktu Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu.:
a/dokonywanie regularnych przegladów technicznych całego obiektu;
b/pełnienie nadzoru nad sprawnoscią techniczną w budynku Starostwa oraz na terenie wokół budynku Starostwa,
c/ nadzór nad utrzymaniem czystości i porządu w pomieszczeniach magazynowych i gospodarczych Starostwa oraz na terenie wokół budynku Starostwa.
9. Prowadzenie ksiegi obiektu budowlanego.
10. Przygotowanie i nadzorowanie prawidłowego przebiegu realizacji umów najmu pomieszczeń w obiektach Starostwa.
11. Bieżące kontrolowanie stanu technicznego pomieszczeń i działania infrastruktury Starostwa oraz udziału w okresowych kontrolach technicznych.
12.Aktualizowanie tablic informacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w zakreskie wynikającym ze zmian personalnych i przemieszczeń.
13. Przygotowanie planu wydatków budżetowych zwiazanych z inwestycjami, eksploatacją i remontami budynków oraz zakupami materiałów biurowych i eksploatacyjnych, zgodnie z zasadami racjonalnego gospodarowania oraz przygotowywanie na polecenie Naczelników OR sprawozdań z ich realizacji planu wydatków Wydziału:
14.Prowadzenie całosci spraw związanych z rozliczeniem, opisywaniem, weryfikowaniem faktur.
15. Przygotowywanie informacji dla potrzeb statystycznych w zakresie wykonywanych obowiazków ( zużycie materiałów i mediów).
16.Prowadzenie i nadzorowanie prawidłowego przechowywania dokumentacji związanej z eksploatacją i remontami budynków Starostwa oraz powierzonych w zarządzanie nieruchomości Skarbu Państwa.
17. Prowadzenie i terminowe odnotowywanie wpisów w ksiegach obiektu Starostwa, zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
18. Przygotowywanie i przekazywanie do archiwum akt, zgodnie z obowiazującymi w Starostwie zasadami archiwizaci.
19. Udzielenie odpowiedzi na zadane pytania w drodze dostepu do informacji w zakresie realizaowanych obowiazków służbowych.
20.Prowadzenie dokumentacji zwiazanych z eksploatacją samochodów Starostwa, naprawami, przegladami, ewidencją pojazdu, rozliczeniem paliwa.
StPr/25/1352
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 5 200 PLN